Bunny soucide

Igår sa mamma att brorsan hade bett att få bjuda på middag idag onsdag.
Jag blev lite förvånad, men väldigt glad!
Och, när vi kom dit nu i afton, hade han gjort det nog så enkla, men sjukt goda, nämligen tacos!
Visste ni, att om man äter snabbt så hinner man få i sig mer än vad man egenligen orkar?! Jo, det är sant!
Det gjorde jag idag.... åhh.... jag tycker inte om att vara för mätt... Dagens I-lands problem.. jag vet!

Nu sitter jag i alla fall hemma igen och har för tillfället väldigt tråkigt. Jag ids som inte dra igång nånting.... Inte ens att göra klart en sida i mitt USA-album som legat på hyllan ett tag nu. Gjorde en sida tidigare idag, och blev rätt nöjd.... Väldigt randigt blev det.

Men, då kan jag ju tipsa om några bra grejer man kan fördriva tiden med om man vill...

  • Man kan spela Tetris! Det är ju faktiskt lite kul, och tiden går så fort då också.
  • Man kan läsa: Om änglar kunde tala. Det är en sjukt bra roman om ett fängslande livsöde.
                               Kärlek som befriar. En stark och vacker roman om gränslös kärlek.
                               Leva med mål och mening. En otroligt bra "dagbok".
                               "Vad i hela världen gör jag här?"
                               Bunny Suicide. En värdelös & tragisk bok om kaniner som försöker ta livet av sig.
                               Man kan ändå inte låta bli att le lite.... *Fy*
  • Man kan ringa en vän. Det tänker jag eventuellt göra, ringa min vän Adam lite senare ikväll.
  • Man kan se en film, som tex. August Rush eller nått annat bra.
  • Man kan gå in på youtube och bara klicka vidare bland dom förslag som kommer upp efter varje klipp. Nått nytt brukar man oftast hitta.


    Äh, det där var väll förslag ni kunde ha listat ut själva.. Men det var mitt lilla tidsfördiv, att skriva ner det, hur värdelöst det än var.



    Har sett made in sweden ikväll...
    Jag vill också ha nått med musikvärlden att göra. Dock inte vara kändis.  
  •                    

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0