Gott och blandat...

Jag har velat uppdatera bloggen nu ett tag, men jag ville vänta tills jag kunde lägga in bilderna på datorn först.
Nu är det gjort, så här kommer en uppdatering om den gångna veckan.

I förra inlägget skrev jag ju om en eventuell madrassutflykt på Erikslid. Och så blev det!
Det var otroligt kul, trevligt och mysigt.
Plumsade runt en hel del i den djupa pudersnön, åkte en massa madrass, sen satt vi och drack varm choklad och pratade om allt möjligt.
Kanondag!!!

      

       

När vi var klara i backen, begav vi oss till Kvantum och handlade för en middag. Det blev tacos, kyckling och vegitarisk.
Riiiktigt gott!! och oj, så kul jag hade!

  

Efter en god middag släppte vi loss med en massa prat om allt mellan himmel och jord, men även på den älskvärda låten Bohemian Rhapsody!
Tack tjejer, för den underbara dagen!

Nu ska jag skynda mig, ska åka med bussen till stan!
Har mer att skriva, så det kommer mer!

Ha det bra så länge!
KRAM



Kommentarer
Postat av: carro barret

tack själv, det var en riktigt rolig dag!! härliga kort fick du! :)

anm. på din stavning av vegetarisk :D hehe



/kusen carro

2009-02-14 @ 21:58:42

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0