Erikslidbacken, here we come!

Vilken underbar dag! Det var underbart att vakna och se att solen lyste genom persiennerna, och ännu bättre blev det när jag såg temperaturen ute! -3 grader! Det är ju ingenting!
Däremot var det inte underbart att vakna med huvudvärk, men den är redan borta, så vad kan stoppa mig nu?!

Igår kväll blev jag bjuden hem till min kusin Carro. Vi brukar inte umgås så mycke på egen hand, så det var jättekul och otroligt mysigt. Hon hyr en lägenhet av en bekant till henne, och det var en av dom góaste lägenheter jag varit in i! En gammal lägenhet, där mycke bevarats gammalt, men också mycke nytt, snyggt och lite retro. *Läckert*

Hur som haver hörde våran gemensamma kusin Betty av sig igår kväll, och underde om inte jag, Carro, Betty och våran gemensamma tremening Sara skulle hitta på nått ikväll. Jag och Carro, som då satt och kollade på vinterbilder, blev båda sugna på att åka madrass i den mjuka snön!
Så nu väntar jag på att dom ska höra av sig om hur det blir. Hur som haver lär det väll bli middag och mysigt häng ikväll, med eller utan madrassåkning.



'Personerna på bilden har ingenting med inlägget att göra.



Roger över roger ut!
Ha en bra dag, så kanske polett'n fall ne!

Kommentarer
Postat av: Pulkmästarn!

Klarrt och betartt de gick ju som smort.

Vi ses i maschallens skugga: )

2009-02-11 @ 00:32:09
URL: http://seekund.blogspot.com
Postat av: SimoRn

Tjock runt halsen?

Menar du alla hakor då? :P

2009-02-12 @ 15:50:33
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: SimoRn

Haha, nä ja förstod att du int men dubbelhakorna :p men nä, tror inte jag är det :)

2009-02-13 @ 14:57:13
URL: http://simorn.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0