Utseendet har betydelse... i alla fall på en blogg...

Jag vill tacka mamma, pappa..... ehh... nä, vänta... Jag vill tacka min kära Syster Anette för hennes hjälp att designa om denna före detta otroligt tråkiga blogg... (förlåt om du har den modell jag hade förr... men, kom igen, den här är ju lite snyggare, eller hur?!)
Jag är i alla fall riktigt nöjd. Fler varrianter kanske det blir nån gång i framtiden också.. Det här var ju lite kul faktiskt....

Take care now, byebye then!




By the way - superskön låt!

Kommentarer
Postat av: Maria

This is nice! Och snyggt Patrik-citat ;)

2009-02-08 @ 22:18:19
Postat av: Peter

Sicken nice design! Jag håller även med Maria, MNK-citat funkar ju alltid, mer sånt! ;)

2009-02-08 @ 23:45:20
Postat av: Syrran

Ja, den blev verkligen fin din design!

2009-02-09 @ 20:00:35
Postat av: Anonym

Nämen vad roligt. Jag vet vem som har gjort den här låten :)

2009-02-13 @ 18:28:32
URL: http://seekund.blogspot.com

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0