"Citat" vi minns - 2008

"Jag älskar dig min vän!" - Adam Anderberg
"Det kan hända att jag bara höll i styret med en hand...." - Peter Rosendahl
"It's gonna be legen... wait for it... dary!" - Barney Stinson
"Vi har förlovat oss" - Anette och Ante

"- Vem är det där?
- Det är Isak (Eija)
- Jaha, jag trodde det var Kerstin Åhman... " - Håkan Lundberg

"Ja amerikatt tar flera dar att titta igenom, säkert dubbelt så stort som Jörn vettu..." - Morbror Lennart

"Living on the wildside"
"Living the dream" - Linnea, Martina, Maria och Andrea (Björn Gustafsson)
"Living on the edge"

"Den med rockringen?..." - Linnea Åström
"Shake Shake it Shake it" - Metro Station
"Snygg trölja!" - Nån på arlanda
"Vi ska gifta oss" - Anette och Ante
"AAAAAA, HAHAHAH, berätta inte det här för nån!!!" - Klara Holm
"Blott är flott, Gult är fult, min kropp är en canvas, fattar du hur ont det tog?!..." - Anette Åhman (möhippan)
"Ja, och Dolly Parton sover på rygg?" - Peter Åhman
"Jag älskar DIG" - Mamma
"Du tog väll inte av kycklingen med jordnöt Markus?" - Astrid Nyström
"Det går typ bara fetprogram nu för tiden" - Jonathan Renström
"Im your bodyguard" - Hassan, en turk på Mona Lisas restaurang i turkiet
"Jonna!!" - Anton Hägerlind

"Markus ska bli pappa" (mamma) "Neeeeeejj!!!" Martina Åhman

"It's Madonnassss" - Andera Bagge
"Vilken killer du är!" - Edvin Löfgren
"Björnen sover" - Pappa
"Det blir aldrig våld, som jag vill" - Hans Melànge (MNK)
"För du har sådär stora och fina ögon som det är lätt att drömma sig bort i" - Simon N
"Men moget" - Markus Nyström
"Mhmmm..." - Martina Åhman
"Jag var på väg att gå å lägga mig i fosterställning!" - Julia Sjöström


Vill ni ha nån förklaring på nån av "Citaten" så fårga.. *hehe*

Kommentarer
Postat av: Edvin

Kul!

Du kommer säker få många "fårgor"!! ;)

2009-01-11 @ 17:48:59
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Syrran

Haha, va roligt inlägg! Kommer du ihåg allt ur skallen direkt eller hade du skrivit ner det?

Jag tyckte citatet från Håkan Lundberg var bland det bästa! KRAM KRAM

2009-01-11 @ 18:06:37
Postat av: Maria

Living on the edge - love it!

2009-01-11 @ 18:19:42
Postat av: Martina

Svar till syrran

Dom flesta har jag i minnet, men några har jag haft nedskrivna i tex min dagbok.

2009-01-11 @ 22:24:42
Postat av: Linnea

haha lovin it!

2009-01-13 @ 17:40:24
Postat av: jonna

kul att det var du som blev blöt trots att det var mig dom skrek på. så värt.

2009-02-02 @ 15:26:18

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0