Jodå...

Imorse hade jag sovmorgon! Eller, ja.... jag började 8 i alla fall...
Frågan är ändå om det är bättre än 7... nästan tveksamt. Man ska ju lix upp tidigt, då är det nästan lika bra att ta i direkt och börja kl.7. Men det var inte jag som bestämde, så det var bara att lyda.

Idag var det blodpudding som skulle göras.... Bläää säger jag bara!! Luktar illa, smakar illa och ger en konstig smak i munnen där man står och jobbar med den äckliga rätten.... Det börjar typ smaka järn på tungan efter nån timma med denna mängd.
Men värsta av allt idag är - att jag kanske kommer att få min första blånagel..... Jag klämde mig mellan bordet och en blodpudding... (en blodpudding väger 2,5 kg) Jag vet att det låter konstigt, men tro mig, det går! Och det gör ONT!


I fredags var jag hos min bästa syster på kalas!
Födelsedagsbarnet

Hon bjöd på god middag, och en ännu godare efterrätt!! Någonting så sjukt gott, att jag kunde ha ätit upp hela formen själv!!
Mmmmmmm... Mums!

Så har jag sprungit på stan en massa i helgen... Letat efter lite begravningskläder. Jag hittade vad jag letade...och lite till....
Och en fika på Lilla Mari blev det också. Visst gynnar man sin kusin ibland när hon ändå har så gott fika där!
Den mysiga timmen på ceféet ägnade jag med min vän Karro, som jag var med typ jämt under hela högstadiet.
Det är så gött att vi kan umgås som förr, även om det var typ evigheter sen sist!   Ja, man kan ju undra varför man inte umgås med henne oftare... Jag kanske får ta å göra nått åt saken.


Tis: Blodprov
        Eija kommer hem

Ons: ?

To: Träff med kusinerna för att göra kistdekorationerna

Fre: Begravning

Hmm.... ointressant och, tja.. jag vet inte.... Det går så dåligt för mig att blogga när jag har lite att göra. Går oftast bättre när jag har lite press på mig.. Konstigt.... 










Grabbar, nu vet ni!








Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0