Jobb, Grattis, Haha, Penna, Barney

Kom alldeles nyss hem från en, hyfsat bra dag på jobbet ändå....
Som jag sagt tidigare så trivs jag väll inte med arbetsuppgifterna, men bättre med personalen. Som allt annat så beror ju mycke på..... På vem man jobbar med, vilka som är friska och är på jobbet, vad det är för typ av mat, och vilken station man ska vara på...
Det bästa av allt nu, är att en kvinna i typ 35års åldern vickar där också, alldeles ny på stället... Så, det är kul att få lära någon annan också, än att bara bli lärd.

Hur som haver!

Denna dag fyller någon tjugiosju år
och med tiden hon i våra hjärtan satt spår
Hon är duktig på det mesta
men kanske tröttare än dom flesta
Sova är ju en grej hon verkligen kan
vilket kanske är både och för hennes man
Eftersom hon ofta vill gala
har hon övat upp volymen till en bra skala
Tack och lov att hon gör det bra
hur roligt skulle det annars va?
Humor och skratt är hennes grej
ja, hon är verkligen en Åhmans tjej
Hon är någon jag verkligen gillar
trots att hon på mig andas och killar (som i kittlar)

Syrran, jag ÄLSKAR dej
Så här kommer en stor grattiskram från mej!

           

Det sägs att skratt förlänger livet
om det inte gjort det för dig när du sett detta, så gjorde det de för dom i alla fall...

http://uk.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc



Och har du inte sett på min bilddagbok (mamartina.bilddagboken.se)
på ett tag, så har du missat att jag upptäckt det roliga med blyertspennor..
Jag får nästan inte nog!





Snubblade över en lite rolig grej här om dagen...



http://www.tvseriescubees.com/

Gjorde ett eget försök av en av mina favoriter - den legendariska Barney från How I Met Your Mother!




Slutbabblat!
"Ha en bra dag, så kanske polett´n trilla né!"

Kram/ Bartelutemon

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack gulle deg, för den fina texten! DU är underbar.

KRAM KRAM

2009-01-21 @ 17:55:46

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0