3 nätter

Nu var det ju jättelängesen jag skrev ett inlägg... Skämmes!
Jag har ju egentligen haft mycke att skriva om, som tex Magda och Jakobs bröllop, eller dagen med Edvin på havet, kanske att jag åter är tillbaka på jobbet.  
Det som har fattats har varit tid och kreativitet.
Det känns tråkigt, men nu har jag ingen lust att skriva om det heller. Så, jag hänvisar till min bilddagbok istället.
(mamartina.bilddagboken.se)

Hur som haver.
I helgen jobbar jag natt. Jag har 3 nätter i rad...
Jag missar alltså Veronica Maggio på Trästock på lördag... Känns riktigt tråkigt faktiskt.
Jag är bara såååå trött just nu! Ögonlocken håller på att falla ihop hela tiden...
Tja, så det är väll dax att sova snart ändå. Jag vet inte vad jag ska göra uppe i väntan på.

Ett bättre inlägg kommer senare, för nu ska jag sova!
God natt!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0