Långa ledningar...

Oj, jag gruvar mig för denna dag!
Jag har varit vaken i 20 minuter (vaknade 11.45), och jag känner redan hur mitt huvud inte funkar. Har ont i det också.
Tur att jag inte är på jobbet NU i alla fall... Då hade jag nog knappt förstått hur man stänger av ett larm eller nått...
Bara att göra frukost var nästan ansträngande, höll på att börja bre mackan innan brödet ens låg på bordet.
Huvudvärken är väll för att jag sovit så lite. Men, jag vill kunna somna ikväll, så det fick lov att bli bara 4.5 timmar.
Det som inte dödar, det härdar.

Jag blir tokig!
Om jag inte får sola snart, så måste jag typ gå i ljusterapi med UVlampor!
Jag älskar att ligga i solen och njuta! Och minsta lilla färg på mig gör mig lycklig, eftersom jag är så blek i mig själv.
Men jag minns inte ens när jag låg ute och pressade sist.
Först var jag ju sjuk, då jag till och med hade varit ledig som frisk. Självklart var det ju strålande sol och jättevarmt då.
Sen har det bara varit så, att så fort jag blivit ledig, så har molnen tagit över himlen. Eller så har jag haft annat för mig
som hållit mig från solen.
Jag vill som alla andra, kunna se på mig själv att det varit sommar!

Klockan är nu 12.30. Du ser, bara att skriva detta inlägg tog ett tag.
Känns som att vad som helst kan hända idag.
Tvål på tandborsten? Mjölken i frysen? Tröjan ut och in?
Och just nu är jag inte alls sugen på att träffa någon. Känns som att jag varken kommer vara rolig eller trevlig.
Men, vill nån träffa mig så kommer jag försöka.

Ha en bra dag!
Bye


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0