16 år tack



Jag vill så gärna tillbaka till stunden då bilden blev tagen!
Det är jag och Klara som går längst Skräcklan, Vänersborgs motsvarighet till Skellefteås strandpromenad, typ... Dock otroligt mycke vackrare!
Först och främst för att det är Klara jag går med! För just nu saknar jag Klara så otroligt mycke!
Men kolla också mitt långa hår! Jag gillar färgen jag hade då också!
Kortet är taget påsken 05, så jag var alltså 16 år gammal. 16 är i min smak en bra ålder! Jag skulle vilja vara 16 år igen!
Det är vår! Jag är otroligt glad att sommaren nästan är här nu, men när jag ser kortet så gör det inget att det är vår där, då! För våren är ju rätt underbar den också! Speciellt i södra sverige, då det inte töar lika mycke som här i norr.
Så, även om kortet är suddigt så älskar jag det ändå! För det var ett underbart ögonblick!


Tycker btw att den här låten är rätt så skön.


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0