Sjuklingen

Och så skedde min vilja!

Skrivet i det senaste inlägget:
"Har dock inte kännt mig så bra idag. Konstig i kroppen och jätteont i huvet. Något som inte ens släppte med 2 alvedon.
En av dom där bollarna i halsen är också väldigt öm, men jag har inte ont i själva halsen. Skönt det i alla fall...
Jag hoppas att det inte blir värre i alla fall. Men om det ska bli det, så vill jag att allt kommer på en gång, och inte att det blir långdraget... "


Igår jobbade jag delad tur. När jag vaknade på morgonen kände jag att det inte var bättre, utan att det snarare kändes ännu mer konstigt i min kropp på något sätt.
På timmarna mellan turerna låg jag hemma och sov, när det egentligen var tänkt att jag skulle delta på Magdas möhippa. Det var inte alls kul att missa den... Men jag var tvungen att låta hälsan gå före om jag skulle kunna jobba på kvällen igen.
Eftersom halsmandeln var så stor och ond, ville jag inte så gärna vrida på huvudet, för det gjorde så ont. Mest troligt resulterade det i att jag spände mig så mycket i nacken, att jag fick nackspärr.
En stund innan jag skulle sluta så började jag frysa på ett sånt där konstigt sätt, frossa typ.
När jag kom hem till Edvin för att hämta väskan, la jag mig i sängen för att få upp värmen, som aldrig kom. Och det gjorde sjuukt ont på min hud! (det gör alltid det när jag har feber)
Begav mig dock hemåt på min cykel, dum som jag var! Jag skulle ha väntat på att han kom hem, och begärt att han skulle skjutsa hem mig!
När jag till slut, efter den plågsamma cykelturen kom hem, hade jag 39 graders feber!
Somnade och sov som en klubbad säl hela natten! Vaknade till nån gång av den onda nacken dock...

Idag har jag haft skittråkigt! inte haft någon film att titta på, ingen serie, inte orkat göra någonting annat heller! Så, jag har sett Momma´s boy´s och Paris Hilton´s my new BFF.... Värt!? Naae!
Tv-tablån är verkligen urusel på helgerna!

Nä fy vilket segt inlägg! Men, det är vad som har hänt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0