Balen

Det var en man som var ute och gick i skogen, då han plötsligt mötte en ilsken björn.
När björnen var på väg att attackera ropade mannen förtvivlat
- Gud, hjälp!
Plötsligt frös allt, och det hördes en röst. Det var Gud.
- Vill du verkligen ha min hjälp?
- Ja, svarade mannen.
- Då vill jag att du lämnar dig helt åt mig och blir kristen. 
- Men... Kan inte björnen bli det istället?! frågade mannen.
- Okej, svarade Gud
Plötsligt blev allt till liv igen.
Då sa björnen
- Gode Gud, välsigna maten Amen




Igår var det bal här i stan. Jag jobbade till kl. 16, så jag hade ju självklart en plats som sög! Såg typ ingenting!
Jag stod inte kvar länge i alla fall. Tur att min kusin Betty anlände tidigt, då hade jag sett huvudperson för aftonen, så jag kunde gå redan 17.20.
Hon var i alla fall cool! Rockig!

Betty med kavaljeren Anton

Ja, imorgon är det dax för stadens 3or att ta studenten.
Dom ser inte ut att få så tur med vädret tyvärr.
Åhh, jag vill också ta studenten! Att känna känslan av frihet och lättnad över att det är över nu! plus allt det roliga man gör på en studentdag!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0