Sjuklingen 2

Igår kändes allt bättre! Så pass bra att jag gav mig iväg med Edvin för att minigolfa!
Hade inte alls så ont i nacken, hade ingen feber heller. Kanon tänkte jag.
På vägen dit började det spöregna! Jag menar verkligen att himlen öppnade sig!
Hann bli rätt blöt innan jag var framme hos Edvin.
Regnet gav med sig, och solen kom fram! Så, mot minigolfbanan bar det av!
Nått fel på min termostat var det, jag hade kraftiga vallningar kändes det som! Blä och fy!
Jag hade hotat om nybörjartur i golfen, men Edvin var inte så skraj. Tills vi började putta... Han hann blir lite rädd under dom första banorna tror jag. Men, min nybörjartur höll inte i sig nå vidare länge. Han vann...
Begav oss sen till vitberget och kollade på utsikten. För att se lite till klättrade vi, eller, jag, upp i en liftgrej som står där mitt i slalombacken. Det var skönt där uppe på toppen, men det var högt.

Efter en middag hemma hos syrran, begav vi oss sen till en lägenhet på sjungande. Brorsan kunde inte själv titta på den för han var sjuk, så jag och dsrran fick i uppdrag att bedömma. En lägenhet för honom? Jaaa!!
Sen belv det en helkväll i Karros soffa. Karro gick jag högstadiet med, en jättego tjej som jag var jättenära med! Och, igår var det som att åka tillbaka några år, och fortsätta där vi avslutade. Så gött!

Så var det dax att dra och jobba inatt. Men, febern slog till igen.
Denna gång även med ihopsäckade luftvägar och ont i halsen.
Så, det blev inget jobb inatt...

Mamartina.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0