Borde... på midsommarafton

Jag borde inte sitta här i sängen, oklädd och oklar.
Jag borde göra i ordning matlådor att ta med till jobbet.
Jag borde duscha.
Jag borde ringa ett samtal.
Jag borde städa.
Jag borde... putsa fönstret... ser jag nu...

Ja, hur som helst! Jag borde helt enkelt ta tag i denna dag!
Det är midsommarafton och jag ska jobba eftermiddag. Jag börjar kl. 14.00 och jobbar till 22.00, så jag missar ju verkligen den tid då allt roligt och gott äger rum under denna midsommarafton. Här blir inget grillat, ingen kubb, och sällskapet för kvällen är ca 12 sjuklingar och 3 personal.
Men, det blir nog bra! Jag och syrran var förbi på avdelningen igår, och det såg ut att vara många patienter som klarade sig bra själv. Så, det kanske inte blir så tungt ändå. Men man vet ju aldrig på ett sjukhus. Det kan hända mycket på sjukt kort tid!

Jag vill i alla fall önska er en riktigt trevlig och glad midsommar!
Ät gott, ha kul och njut! ♥
/Martina


Skönt att jag slipper plocka 7 blommor ikväll i alla fall...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0