What to do?

Nu sitter jag hemma hos E och väntar på att bli trött.. Han är i Örviken och firar midsommar, och jag antar att han har jättekul!
Själv har jag som sagt varit och jobbat kväll på lassa. Det har varit segt minsann, för på min sida var det bara 3 patienter. Alltså inte så mycket att göra. Vi satt länge och åt middag tillsammans, och massor med efterrätt som folk tagit med sig eller blivit över sen tidigare. Måste ändå säga att syrrans paj var den godaste! *tummen upp Anette*

Har dock inte kännt mig så bra idag. Konstig i kroppen och jätteont i huvet. Något som inte ens släppte med 2 alvedon.
En av dom där bollarna i halsen är också väldigt öm, men jag har inte ont i själva halsen. Skönt det i alla fall...
Jag hoppas att det inte blir värre i alla fall. Men om det ska bli det, så vill jag att allt kommer på en gång, och inte att det blir långdraget...

Jahapp... Jag är ändå för pigg för att sova. Det är jag alltid efter att jag cyklat.
Jag vill inte ringa och störa någon i deras firande. Det är typ ingen inne på msn heller.
Facebook är tråkigt, bilddagboken och alla andra bloggar jag följer är redan lästa.
Min bok är för tråkig. Jag har inte min hårddisk här så att jag skulle kunna se nån serie.
Hmm.. What to do?


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, japp! Du gissade rätt:) Jag vet att han gillar henne, hur vet jag inte, men han är ju inte riktigt som alla andra heller! Hoppas du inte blev sjuk utan att det bara var tillfälligt!

2009-06-20 @ 08:48:24
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Linnea

(surfthechannel.com)

2009-06-20 @ 14:42:41
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0