Vad är det?

Jag vet inte vad det är med mig idag...
Känner mig hängig, men jag vet inte riktigt hur...
Jag vaknade med ont i halsen, kan det vara så att jag har nått i kroppen som är på väg att bryta ut?
Eller, är jag bara allmänt hängig?
Beror det på min saknad av vännerna i södern och Nirland?
Är jag orolig för någonting?
Bara för mycke tankar?

Äh, jag vet inte!

Klockan är 12. Jag har en del jag borde göra idag, men har inte kommit igång än.
Borde ta mig i kragen och verkligen städa bort i min lägenhet, inte bara plocka undan lite, för det brukar inte ge något.
Sen borde jag gå in på stan och byta min jacka... igen... Eller, kräva att få pengarna tillbaka så jag kan gå och byta dragkedja på den. För det är den som krånglar, ibland står jag med den i 5 minuter innan jag får igen den, eller så måste jag be någon annan hjälpa mig. Så ska man ju inte behöva ha det.
Men jag älskar jackan i övrigt, så jag vill inte lämna igen den!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0