En hel natt! vaken!

För ca en halvtimma sen fick jag ett telefonsamtal. Det var dolt nummer.....
När jag svarade var det avd.chefen på lassa som undrade om jag kunde komma och jobba natt....
Än en gång sov jag bara till kl. 9 imorse, så min första tanke var: NEJ, jag kommer ju inte kunna hålla mig vaken!
Men, jag sa: JA ändå. En sån här chans kan man ju inte missa lixom.

Jag har redan ont i huvudet, bara på tanken av att måsta hålla mig vaken en hel natt!! Det är ju vekligen EN HEL NATT, inte bara till kl. 03 eller så. Det är ju mellan 4-5 det börjar vara nästintill omöjligt att hålla sig vaken!
Sen är jag ju en sån som inte kan sova på dagarna..... Huvva! det känns jobbigt det här!
Men... Äh, det får lov att gå bra, och det kommer det att göra. Singelnätter brukar gå rätt bra ändå.
Jag vet dock inte om jag ska hoppas på en jobbig eller lugn natt... Lagom kanske....

Aja, nu ska jag göra mig klar för att åka med pappa till stan.

Tjing



Alltså, jag längtar så sjukt mycke ner till Örebro! Till Klara och alla andra sköna människor där! Men jag behöver hjälp!!!! Vart hittar jag dom där tågbiljetterna för nån hundralapp som folk pratar om!?
Jag har inte megamycke pengar just nu, så jag vill verkligen hitta det billigaste, men jag vet inte vart jag ska leta!! Någon som vet??
JAG VILL TRÄFFA KLARA!!

 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0