En kopp varm choklad

Det måste vara solen!! Ja, det måste det!
Jag är på så bra humör! Jag känner mig glad utan anledning, och jag har lätt för skratt, lättroad!
Jag verkligen njuter!

Jobbade idag på Jörnköket. En dag jag var väldigt orolig inför, eftersom jag skulle jobba med den
glömska tanten i packen, men det gick alldeles utmärkt. Dom fel som blev rättade jag snyggt till.

När jag kom hem gjorde jag mig en kopp varm choklad och satte mig ute i solen och njöt!
Det var dock inte lä så länge där jag satt.. Det var som att vinden vände, och det blev ganska kallt efter en stund.



Sen hörde Eija av sig och undrade om jag ville följa henne ut och gå stora rundan.
Jag gjorde mig klar och kilade iväg. Det mulnade dock igen då, och började snöa lite, men det lugnade sig rätt fort och promenaden blev skön, trots att solen höll sig borta.

Nu ska jag ta å kila ner till Eija. Av henne ska jag få massage och ansiktsbehandling! Ska bli så skönt!
Hon är utbildad i sånt där, och hon ska öva på mig inför att börja jobba lite på spaet här i Jörn. Ja, du läste rätt! Det finns ett bra och fint spa här i Jörn, trott eller ej! Som till och med går riktigt bra! Fura heter det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums, är det marshmallowsen du fick av mig?!! Gott!!

2009-03-18 @ 22:43:29
Postat av: Frida

...betyder det att Umeå-planen stryks? :S

2009-03-19 @ 18:48:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Martina

Nej, det gör den ej. Eija ska bara jobba där fram till hösten. Om det var det du tänkte på?....

2009-03-20 @ 00:13:26
Postat av: Frida

Men se braa! jepp, det var det jag tänkte på :)

2009-03-20 @ 17:03:45
URL: http://[email protected]

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0