Hjälp mig!

För er som inte kunde tro det, Jo, det är sant! Jag var uppe redan 8.45 imorse! Trots att jag är ledig!
Har redan hunnit med att sortera lådor här hemma också, och städat bort på mitt rum m.m.

Alltså, jag längtar så sjukt mycke ner till Örebro! Till klara och alla andra sköna människor där!
Men jag behöver hjälp!!!! Vart hittar jag dom där tågbiljetterna för nån hundralapp som folk pratar om!?
Jag har inte megamycke pengar just nu, så jag vill verkligen hitta det billigaste, men jag vet inte vart jag ska leta!!
Någon som vet??


JAG VILL TRÄFFA KLARA!!


När jag städade i min sängbordslåda hittade jag en lapp med texten min syster en gång skrev till mig.
Anette, jag älskar den verkligen! *haha*
Jag funderar på att brodera texten på en tavla! *tihi*

Melodi: På dig min Gud förtröstar jag

Hos dig Martina är jag trygg
men det är för att du är snygg
Och tillsammans så kan vi döda mygg

När svårigheter omger mig
så kan jag alltid prata med dig
för jag vet att du aldrig säger nej

Är det natt eller dag?
Ja, lite förvirrad är nu jag

Syrran du är min trogna vän
hoppas du skaffar en kille sen
nån som vill ha dig för den du är
i evighet
Vi två ska aldrig skiljas åt
för du och jag sitter i samma båt
Vi ror oss sen
vidare hem till himmelen
Yeah!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hehe... jo, jag är ju som en bra låtskrivare...hmm...eehhh... hihi... Kul att du gillade den. Tjusig bild du hittat! Tagen med min gamla webkamera eller? puss!

2009-03-03 @ 15:04:04
Postat av: Martina

Ja, din gamla cam! det där var ju längesen. Början av Tobbetiden tror jag.... :)

2009-03-03 @ 17:13:34

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0