... i efterskott!

Det här är ju lite pinsamt... Jag missade min egen bloggs 1års dag..... Det var en 23 mars.
Så, jag säger grattis till den och mig själv i efterskott!

Det har hänt en del sen jag startade här.. Tja, jag orkar ju såklart inte ta upp allt här och nu, ni kan ju själva läsa.. ;P
Att jag skulle ha den ett helt år, och längre trodde jag faktiskt inte... Bloggandet går ju såklart i vågor, och jag är nog inte ensam bland alla bloggande människor där ute, som känner likadant..




Några har kanske förstått att jag gillar Joakim&Joel
Här är deras nya video, som jag diggar faktiskt!! Så skön!




Och inte för att jag ser Family guy, men jag tycker den här är lite rolig...



Tjing!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0