High School Musical

Hahah!!
idag har jag varit på EFS och varit med och spelat in våran TG-film!
Hahahahah!! Ja, jag säger bara - High school musical!



Helt sjukt va jag längtar efter att få se våran film! Tror den kommer att vara så dålig att den bara blir bra!!
Men, det är en film som nog inte är rolig för nån annan... Bara interna skämt hela tiden! och High school musical förstås..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ca 19. Då kommer dom andra hit för en filmkväll.



Och, ja, nu är Linnea på väg! Fy så roligt! Jag vill också resa!
Linnea, jag önskar dig verkligen en underbar vecka där! Du kan ju hälsa från mig, dom(han) vet ju typ vem jag är. *haha*
Ta hand om dig där bort darling!

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0