19 mars

Idag jobbade jag bara till 11. Underbart att göra en kort dag!
Jag var ändå lagomt nöjd i kroppen när jag gick hem, för det var en gryta på dagens meny, vilket alltid är tungt. Jag hann inte slita ut mig och ändå känna att man arbetat. Perfa!
När jag kom hem gick jag igenom den vanliga rutinen på datorn. Bloggar, facebook, bdb m.m. Hade sedan tänkt komma mig ut i solen ett tag, men blev kvar inne och städade istället. Flyttade även om lite i mitt rum, eftersom jag aldrig verkar få tillbaka den andra sängen till min dubbelsäng. Det såg så dumt ut när bara en säng stack ut mitt i rummet. Men nu är det fixat. Renbäddat och snyggt!

Efter middag och en kort, hetsig diskussion med mamma om former så begav jag mig till staden.
Blev upplockad av Linnea på busstation för att sedan bege oss mot Bergsbyn.
Det blev en soft kväll med häng och fika. Även lite Så ska det låta och A shot at love with Tila Tiquila. 2 av dom som joinade i soffan var väldigt insatta.... Kunde till och med tidigare deltagare utantill från tidigare sesonger m.m. (Kom ihåg, inga namn nämnda!) Det är ju i alla fall ett program som är så tragiskt att det är smått underhållande. Dom är ju som små fjortisar hela högen!

Joo... illa illa! När jag klev av bussen kändes det som att ryggen hade gått av!! Som tur var försvann det plötsligt när jag stod där och väntade på Linnea, men jag känner av det nu. Inte mycke, men det är där.... Obehagligt!
Jag hoppas i alla fall att jag inte ska ha ont på Söndag om vädret är så pass bra att det blir en skoterutflyckt... Skulle inte vara så skönt att guppa runt i en kälke med en ond rygg... 

Nu hoppas jag på en bra och rolig helg. Jag vill ha kvar mitt goda humör nämligen... 
Och så vill jag önska även dig! 
Take care now, byebye then! Good night!


Btw typ det godaste som finns!   



 


Kommentarer
Postat av: M

Haha, jag vet vilka de två var!

2009-03-20 @ 10:20:55

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0