Bio

Igår kväll gick jag och syrran och såg Män som hatar kvinnor på bio.
Oj, vilken film alltså! Jag hade hört att den skulle vara bra, men otäck. Och, ja.. Det var den minsann!
Jag är inte den som så lätt blir uppskrämd av filmer, och inte heller i av denna, men jag kände ett obehag inom mig som jag aldrig någonsin känt när jag sett en film.



Idag har jag gått på stan med Eija och Carro.
Carro kilade dock rätt fort, för hon skulle hem och packa.... Hon drar till England på onsdag, men åker redan idag ner till södern... Kommer att sakna kussen!
I alla fall..... Jag kikade in på Hufvudsaken för att boka en tid för klippning av luggen.
Klippt å klar! Fick tid redan på eftermiddagen! Så, nu kan jag se igen!
Trots pengabrist blev det även 2 handväskor inköpta idag.
Väskan jag haft var nästintill felfri utvändigt, men invändigt var allt bara tygslamsor, så saker försvann ständigt i den. En ny väska kändes väldigt väl investerat. Och att det blev en till gjorde inte så mycke. Den var sjukt billig.
2 Handväskor för just över 200:-


Nu sitter jag hemma i min lägenhet och väntar på att klockan ska bli efter hockeyn. Jag ska åka med kusinerna hem till Jörn, men dom är just nu och ser AIK spela...
Undra hur det går för AIK.....?  Heja Heja!

Take care now, byebye then!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det gick inte bra för AIK kan jag ju upplysa om! Stööörande!

2009-03-10 @ 22:00:21

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0