Veckan

Nu var det längsen jag skrev något inlägg... Eller, rättare sagt - publicerade något.
Under veckan har jag skrivit några nlägg, men dom har inte blivit publicerade av olika anledningar. Antingen har det inte funkat för att explorar krånglat för mig, eller för att det jag skrivit varit för tveksamt för att låta er läsa.

Vad har hänt sen sist jag skrev då?
Jag har jobbat på jörnköket 3 dagar, och för att fortsätta på jobb - jobbade ännu en dag på lassa idag.
Jag har varit på pysselkväll med kusiner och tremening.
Jag har tillsammans med brorsan bjudit ut syster med man på Tatung. Det var våran lilla bröllopspresent till dom. Och efter det bar det av till bowlingcompaniet för en väldigt misslyckad runda. Efter det blev det Be Kind Rewind hemma hos Anette och Ante med godis och mys. The Butterfly Effect såg vi senare på kvällen, och lika bra som vanligt var den. Be Kind Rewind var också bra! 

     


Jag var personalförstärkning idag på jobbet. För någon dag sedan var det i väldigt stort behov, men idag var det jättelugnt på jobbet. Det var skönt. Snyggt gjort att jag också fick betalt för några slappa timmar!
Efter jobbet gick jag hem. Sedan dess har jag varit som död! Känner mig inte kry.... Ont i huvet, tät i näsan och allmänt seg i hela kroppen. Jag hoppas bara att det inte är nått som håller på att bryta ut!

Och medan jag varit som död har jag sett på Diary Of a Mad Black Woman
Mee like!




Egna anteckningar

I Samband med våran Korpen-morgongympa säger en av tanterna på jobbet
- Man kan ju det här utan till nu!! Man kan ju snart göra det vart man än är i världen!
Då säger hon breve snabbt efter
-Ja, typ i Arvidsjaur!

(Arvidsjaur? kom igen!)



På bussen ropar en tjej som just ska kliva av
- Tilda Tilda! Vi har en orange katt som tappat bort sitt hem och den är gul!

Have you ever heard a love song
That set your spirit free
Have you ever watched a sunrise
And felt you could not breathe
What if it's Him, what if it's God speaking



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0