.:.:.+.:.:.+.:.:.

Typ slöaste dagen ever! Idag har jag inte gjort nånting! nästan....
Jag steg upp, åt frukost, satt mig vid tv:n och såg Robinson och Let´s Dance.
Sen bytte jag skärm, till datorn... Där fick jag i uppgift att rita lite med blyerts igen. Det blev två bilder. En mer seriös än den andra... (kolla in dom på mamartina.bilddagboken.se vettja)
Sen har jag bara fortsatt sitta här.. Helt utan motivation till någonting! Det blåser mycke och snöar ute, så en promenad känns bara jobbigt just nu.

Jag skulle vilja lägga upp lite bilder från skoterfärden som blev av igår med brorsan och kusinen Eija. Dock är våran dator knäpp, så det går inte så bra. Men bilderna kommer förr eller senare att bli upplagda på bilddagboken.
Denna skoterfärd blev även den till Buberget, som vi var på förra helgen. Lika soligt och fint, men kallare och blåsigare, så det var inte lika njutbart denna gång.
Däremot blev det lite mer bus i backen. Vi grävde en liten grotta under skaren där man kunde ligga. haha! Kanske låter rätt barnsligt, men det var kul! Snöbus är helt klart underskattat för unga vuxna!

Igår kväll var det ju också earth hour, om du hade missat det....
Den timman tillbringade jag i mina kusiners gillestuga med sprakande eld i kaminen, levande ljus och gott fika i gott sällskap. Det var verkligen en supermysig timma med roligt och djupt snack!
Det är nästan så att jag kan tycka att strömavbrott borde förekomma oftare, då umgås man ju verkligen på riktigt! hehe
Min farbror berättade också, att det i en undersökning visat sig att det tidigare år när det varit eart hour - har det fötts många fler barn 9 månader senare. haha!



Hmm... Alltså, det här med bloggen... Det känns inte som att jag skriver så värda grejer så ofta... Stackars er få som läser den, känner jag ibland.... Håller du med, så ber jag om ursäkt...
Jag tyckte bara att min blogg var så dyster i början. Jag skrev ju typ bara negativa grejer, å det ville jag inte fortsätta med. Så, det här kanske låter tragiskt, men då har jag inget att skriva heller! Ibland vill jag inte bara skriva vad som hänt under dagarna, utan andra grejer som tankar å sånt, men då blir det för djupt å krångligt....  Så det går inte heller... Sen vill jag väll kanske inte att alla ska veta allt jag tänker på heller.
Men men... någonting blir i alla fall skrivet, å det är ju bättre än inget. Take it or leave it!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå man ska INTE be om ursäkt för sin egen blogg. Där är det bara du som ska dominera ingen annan, och vi väljer faktiskt att läsa den:) så det så:)

2009-03-30 @ 23:50:03
URL: http://seekund.blogspot.com

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0