Vykort

Imorse blev jag väckt av Betty, som undrade om jag skulle vara med och göra TG-filmen idag... Men, jag var och fortfarande är i stan, så det blev det ej.
Dom ska visst göra parodier på oss alla var och en. Tror jag kommer bli hur kul som helst!! Ska bli spännande och se hur dom dramatiserat mig. *hehe*

Jag har i alla fall städat typ hela dagen. Jag har plockat ut nästan allt ur mina skåp och slängt en del grejer, åsså har jag sorterat och ställt tillbaka på en bättre plats. Så nu är det ordning bland det andra inte ser också!
Och i en av lådorna hittade jag ett kuvert med lite blandade vukort och andra kort jag fått av andra.

Bla dessa:


Av någon anledning har det blivit så att jag ofrivilligt blivit en samlare av extremt fula vykort med motiv av nakna och halvt nakna män....  Hmm...
Det kan ju ändå inte hjälpas att man får sig ett skratt när man öppnar dörren och ser ett sådant vykort ligga på dörrmattan... *haha*

Nu sitter jag bara och försöker fördriva tiden tills mamma kommer och hämtar mig.
Im going home (my other home), home sweet home!
Och home hoppas jag Eija är också!

Roger över roger ut!


Have you ever cried a tear that
You could not explain
Have you ever met a stranger
Who already knew your name
What if it's Him, what if it's God speaking


Kommentarer
Postat av: Maria

En gissning är att Linnea och Jonna ligger bakom nåt av dem! (jag har nämligen blivit utsatt för liknande vykort ;))

2009-03-02 @ 19:24:42
Postat av: Martina

Linnea ligger bakom 2 av dom, men det 3e kortet har syrran sänt mig....

2009-03-02 @ 23:18:04
Postat av: Linnea

Haha, varrse!

2009-03-03 @ 12:19:04

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0