Det är inte mycke jag hatar, men...

Så var min dag förstörd....
Jag låg nyss ute på den altan vi har som har sol just nu... Underbart var det, soligt och varmt.
Vid ett tillfällt tvärtittade jag upp, och det första jag ser är en stor äcklig spindel som springer förbi, alldeles utmed mig!
Jag satt mig genast upp, satt kvar en stund... Det kändes inte så jobbigt så länge jag kunde se den, för då visste jag ju vart den var, men så fort den sprang ner i en springa i altanen kom den genast upp någon helt annanstans! Då blev det jobbigt...
Det är inte mycke jag hatar, men spindlar hatar jag verkligen!!
Nu får jag lov att vänta tills solen flyttat sig så pass att jag kan sitta nere vid våran andra altan, i en solstol...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0