Home sweet home

När jag gick in för denna datafria vecka, var tanken att jag skulle skriva ett lååångt inlägg när jag åter fick komma tillbaka till bloggandet.
Nu sitter jag här, vid datorn.... Känner dock inte för att skriva egentligen.
Jag glömde också att lägga över bilderna från datorn i stan till min sticka, så bilderna är ju kvar i stan och jag är i Jörn.
Så.. Tja.... Jag kommer nog att lägga upp bilder på min bilddagbok senare, och inlägg lär ju komma också..

Jaa.. Så var man tillbaka i Jörn. Det var väldigt längesen sist faktiskt.. (för att vara jag)
Skönt att vara tillbaka i lugnet, tystnaden och naturen.
Att det inte är ett moln på himlen så lång ögat kan se, sol och varma vindar gör det ju inte sämre heller.
En promenad med kussen Eija är inplanerad för kvällen. Ska bli skönt!
Sen har jag haft ett sånt sug efter att rita, så vi får se om jag skissar upp någonting. Sånt man verkligen känner att man har tid att göra här, där ingenting händer.
Det är trots allt bara att inse. Jag älskar Jörn! Konstigt nog...



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0