Ingen återvändo

Jag låg kvar en stund i sängen... Funderade, sjöng, funderade lite till och så kom jag på det.
Nu har jag bestämt mig. Jag hann ändra mig en och två gånger, men nu blir det så!
Det ska ske, och då får det bli nu!
Imorgon börjar min datafria vecka!
Minst en vecka...

Däremot kommer jag att ha undantag, som ifall att jag behöver gå in på internetbanken. Men thats it!
Så, uppdatera era bloggar så jag har någonting att läsa när jag åter är tillbaka i cybervärlden.

Största "förlusten" med denna fria vecka, är ju Spotify! Min kära Spotify!

Jag har som tur är en hel del att göra i veckan (om jag nu inte får jobb, det går ju i första hand, eller om jag oturligt nog blir sjuk), så det kanske inte blir allt för jobbigt ändå... Oj, va beroende jag lät där, så farligt är det inte! Men, ändå.

Jaa, då tar jag bloggfarväl här då, något mer inlägg tror jag inte kommer idag ändå... Nu är det ingen återvändo!
Ha det så bra!
/Mamartina




If you could walk the hallways of my heart
And see things as they really are
I wonder if you might be surprised
Seeing faded walls of pride and fear
Rooms I've filled with faithless tears
And corners where I've stood in compromise
But you'd see the work His grace has done
You'd know just how far I've come


The only thing that's good in me is Jesus



Kommentarer
Postat av: Maria

Bra iniativ! Lycka till!

2009-05-04 @ 16:55:30
Postat av: Syrran

Åhh, så du gör det äntligen! Go for it! Jag ska också nån dag... Lycka till!

2009-05-04 @ 17:39:22
Postat av: Linn

BYE! I'll miss you..

2009-05-04 @ 18:37:02
Postat av: Linnea

den sista var från mig..

2009-05-06 @ 11:56:18

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0