Varm inuti

Februari och fort sa det klick
att vi blev vänner satt mitt i prick.
När man är med dig kan tiden fort fara
jag pratar förstås om dig då - Sara.
Du är en som ställer upp i vått och torrt
omän så bara med ett sms som är kort.
Du är en rolig, vacker och snäll prick
som oftare borde få hålla i en mick.
Du har ju röst som en gudinna
så idol nästa - ja, du borde vinna.
Nu har du fyllt hela tjugio år
det är vad du kan räkna till på dina fingrar och tår.
Du kanske har haft ett kalas med bulla och saft
Nej, du är ju vuxen, barnkalas har du ja redan haft.
Med barnasinnet kvar kan vad som helst hända
det är ju alltid kul att blåsa ut ljus som är tända.
Fortsätt att skratta och fortsätt att le
då kommer du att leva länge, det ska du få se
Ja må du leva uti hundrade år
en stor kram från mig är vad du här får!
Grattis Sara!!!



Har det inte varit en helt underbar dag!?
Joo!! för mig i alla fall!
Jag har verkligen njutit!
Dagen har tillbringats med 27 andra på en campingplats i Renfors från kl. 13-17.30.
Det var verkligen inte ett moln i sikte, och temperaturen var helt underbar!
Vi har fikat och grillat. Vi har hoppat hopprep, solat, sjuktit luftgevär på ägg, dom musikaliska har jammat med gitarrerna, vi ha spelat kubb och pratat om allt mellan himmel och jord. En helt underbar dag!
Solen var verkligen varm och skön, men jag har nästan varit varmare inombords - för jag är så glad att jag känner så många underbara människor och att jag får njuta av solen och värmen tillsammans med dom!

     
        
     

Tjing

Kommentarer
Postat av: Frida

Värsta coola bruden med bössan!



Och vilka roliga födelsedagshälsningar du skriver :D

2009-05-02 @ 08:42:25
URL: http://frajd.blogspot.com
Postat av: Sara

Framförallt fina födelsedagshälsningar, så fina att man blir rörd. Söta du!

2009-05-02 @ 17:53:17
URL: http://seekund.blogspot.com

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0