frånvaro? jo, lite...

Som ni kanske ser har jag bytt design på min blogg...
Jag gillar min nya header, men jag valde verkligen den svåraste bakgrundsfärgen på den, för det var väldigt svårt att hitta en färg på sidorna som passadde. Svart kändes för hårt, vitt för sterilt, men den valda färgen känns för blaskig...
Svårt.
Syrran, vi kanske måste styra upp nått nytt ändå... *Sorry*

Ja, det är inte ofta jag sitter vid datorn nu för tiden över huvutaget. Och när jag väl sätter mig, så kommer jag inte på vad jag ska göra.
Nu har jag varit mycke hos E också, vars granne inte bjussat på sitt internet, så där har vi en bidragande orsak till frånvaron på blogg, bdb, msn m.m.
Bilddagboken försöker jag dock uppdatera lite då och då i efterhand. (Mamartina.bilddagboken.se)

I mitt senaste inlägg skrev jag att vi skulle på bio och se Slumdog millionaire.
En bra film. Lite seg emellanåt dock.
Den utspelar sig i Indien, ett land jag velat åka till i ett par år. Jag passade på att kika lite på miljön m.m. i filmen.
Ja, nog har vi det bra här i vårat avlånga land! Verkligen, på alla de möjliga sätt!



Vad har hänt denna vecka då?
Tja, sommaren kom till stan en stund i måndags, så hela dagen ägnade jag och E nere vid älven. En helt fantastisk dag enligt mig!
I tisdags lämnade Linneagumman detta land. (tror jag. Om det inte hänt nått... Jag har inte pratat med henne än)
Linnea! är du oskadd?!
Onsdag, tja, inte så mycke. Jag gick en skön promenad, sen började det regna, åska och blixtra.
Idag har jag och E 2 veckor tillsammans. Känns rätt konstigt, känns som att det var igår, och för evigheter sen.

Och där tog det stopp.... Jag trodde jag skulle ha mer att skriva, men tydligen inte...
En annan gång.
God natt!


Only you!




Kommentarer
Postat av: Maria

Indien är underbart, du måste åka dit. Och så har jag hört att Linnea lever!

2009-05-22 @ 10:53:17
Postat av: Linnea

I'm Alive!

Nej allt gick fint och jag är nu på norn iron:)

Kan du inte fixa en header åt mig istället?!

2009-05-22 @ 15:31:21
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0