Noteringar...

¤ Jag är otroligt ressugen.
¤ Det är inte ofta man får en slängpuss av en främmande man i en bil när man står i en korsning och väntar på att få gå över.
¤ Skulle vilja ha en röst med lite tryck, men vet inte vart jag ska öva upp det...
¤ Pappa sa att det skulle bli +grader. Me like!
¤ Mammas älgskavsgryta är fantastiskt god!
¤ Skulle kunna räkna upp många som jag saknar.
¤ Jag skulle vilja tacka den människa som kom på mjukisbyxorna.
¤ Jag är pysselsugen men har inga ideér.
¤ Min mobil används knappt längre.
¤ Klockan står nu på 00.09 och jag borde verkligen sova om jag ska orka stiga upp kvart över 5 fyra av dagarna den kommande veckan...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dina "noteringar"... Kul läsning! Kram

2009-11-02 @ 20:32:11
Postat av: Linnéa

hoppas att jag snart har ett rum så kan du komm hit till våren:D

2009-11-03 @ 14:03:39
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0