HIMYM

Ja, som jag redan skrivit och som många redan vet så är ju serien How I met your mother (HIMYM) en av mina stora favoriter!
Alla så länge utkomna avsnitt är redan sedda, och jag vågar nog inte tala om hur många gånger... eh...
Nu för tiden är tisdagarna något speciellt. Det är oftast då som det senaste avsnittet kommer ut på surfthechannel.com, eller, ja, säkert på alla andra ställen också, men det är där jag tittar.

Redan kl. 20 låg jag nerbäddad i sängen. Dom senaste dagarna har varit otroligt fartfyllda.
Det har inte varit långa stunder jag fått vila dom här dagarna. På jobbet har det varit fullt upp, efter jobbet har jag haft saker för mig på stan som varit mer och mindre stressiga, osv. Känns som att när jag väl varit hemma har det varit för att vända i dörren igen! Nästan...
Hur som haver. Det känns i kroppen. Det är inte så att jag har ont, men jag kan fortfarande känna av stressen och hela kombinationen av allt gör bara att jag känner mig så slut både fysiskt och mentalt.

Så, för att knyta ihop min lilla konstiga säck till inlägg, jag ska nu se det senast utkomna avsnittet av HIMYM (hann ju inte se igår) som har en väldigt lovande titel! Slapsgiving 2: Revenge of the slap.
Avsnitt 9 av säsong 3 är nämligen Slapsgiving 1, och jag har kommit fram till att det nog är mitt absoluta favoritavsnitt.


Kommentarer
Postat av: Bror

Haha.. dedär avsnittet var förra veckan när jag gick på löpbandet.. :)

2009-12-08 @ 14:33:44

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0