Jobbet...

Det var längesedan jag skrev någonting om jobbet känner jag...
Jag har iofs inte så ofta någonting att skriva om det. Det är i stort sett samma saker som händer varje dag.
Jag har börjat få bättre grepp om saker nu, och tiden rullar på lite bättre.
Jag trivs också rätt bra med dom människor som kommer förbi. Lärarna, dom pratglada eleverna m.fl.

Men... Jag är aldrig nöjd när jag går därifrån.
Jag förstår fortfarande inte hur det är tänkt att jag bara ska ha två timmars städning...
Eller är det helt enkelt så att jag städar för sakta?... Städar jag för dåligt?
Själv tycker jag att jag ofta springer fram med mopparna och trasorna, men ser mer som skulle behöva göras än vad jag hinner.
Detta gör också att det svider lite extra när lärarna kommer och berättar att eleverna har åsikter m.m. Då är det inte bara jag själv som bekräftar att det är dåligt gjort...
Men, jag förstår inte... Jag förstår inte hur jag ska göra?!

Den 19/11 ska jag jobba kväll på sjukhuset.
Det ser jag väldigt mycke fram emot! Och det ska bli skönt att få vara på en arbetsplats där jag själv känner att jag gör ett bra jobb och där jag har arbetskamrater runt mig mer eller mindre hela tiden.

Nu ska jag kila ner till duschen. Sen blir det att dra till jobbet och efter det få ryggen fixad hos Anki på Massörerna. Nice!

Take care now, byebye then!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0