Jodå...

Vädret: Negativt

        

Detta var förra helgens projekt.
Snart är ingenting kvar av den snö som fallit.
Jag är inget fan av vintern, men jag ser hellre ett vackert snötäckt vinterland än detta slask och regn.



Det är inte många som fått skåda den sida av mig som min bror i helgen fick se.
Klockan var läggdax, men jag sov redan i soffan. När han då försökte väcka mig för att jag skulle gå upp och inta sängen istället, dök en väldigt arg Martina upp. Jag använde ingen trevlig ton när jag svarade honom, samtidigt som jag fick väldigt dåligt samvete för att jag gjorde så, men ändå fortsatte.
Måste till och med påstå att jag inte visste att jag kunde vara och känna så...
Brorsan, om jag var otrevlig, förlåt, men jag kunde faktiskt inte styra det...

Igår kväll fick jag ett kärt återseende med min vän Adam!
Med webcam och mick fördrev vi någon timmas tid med att ta igen tid vi missat. Otroligt kul, och givande som vanligt!

Min biljett är nu bokad till Örebro! Yippi!
Jag ska nämligen på kalas! Min kära vän Klara fyller år den 21a nov, men ska ha kalas tillsammans med en kompis den 28e. Det ser jag fram emot!
Detta blir andra gången jag åker ner till hennes kalas. Jag var där när hon fyllde 18 också. Dock var det nog mer kända ansikten då på kalaset än vad det kommer att vara denna gång, men det blir nog jättekul ändå! Jag hoppas att grabbkollektivet kan komma, då är man garanterad en rolig stund i alla fall!
Jag åker ner den 26e, och åker hem den 29e, så det blir bara över helgen, men det är bättre än inget alls!



Idag är jag ledig... Vet dock inte vad jag ska hitta på. En slapp förmiddag har jag i alla fall tänkt ha, och se något avsnitt av Grey's anatomy. Ja, jag har verkligen kört ner mig i den serien.
Jag säger som Benjamin - Den får fyra av fem toasters.


Kommentarer
Postat av: Maria H

Åh, vad gött att ni fått se snö! Här är det grått och regnigt och nästan deprimerande. Kul med tripp till Örebro! Och Benjamin, han är alltid kul ;) kram

2009-11-16 @ 16:28:54
Postat av: Syrran

Va, hur har du fått tag i dom bilderna? Minns aldrig att jag mailat dig dom...



Kul att du snart ska få åka ner och hälsa på Klara! Det blir nog kanon för dig att få åka iväg på en tripp och se nåt annat.



Puss Anette!

2009-11-16 @ 23:40:17
Postat av: bloggärar'n

syrran... ja, just därför fick jag lov att ta saken i egna händer...

2009-11-17 @ 08:06:28
Postat av: Miriam

Men yeah! Värsta konstverket!

Nu får du inte se min och ellens snögubbe minsann ;)

2009-11-19 @ 08:35:34

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0