Lördag i Örebro

Idag har vi varit på en av Klaras kollektivkompisars konstskola. 
Det var faktiskt rätt intressant! Jag själv är ju rätt estetisk ibland, men har väll aldrig haft nått speciellt intresse för att gå på utställningar å sånt. Men ja, det var faktiskt kul! 
Många var otroligt duktiga på det dom gjorde! Otroligt imponerande!
Sen vi kom hem efter en god lunch/middag på ett café så har det städats och pysslats på.
Snart drar kalaset/festen igång. Så, folk börjar springa runt här med Eifeltorn på huvudet och randiga tröjor, röda läppar och baskrar. 
Det verkar komma otroligt mycke folk... Får en känsla av att det kommer att bli lite förvirrande, men säkerligen trevligt!
Har hört talats om att Klaras bror och en annan kille från hans kollektiv ska komma, så då är det i alla fall någon jag känner. 
Denna gång har jag haft lite mer tur med vädret, men bara lite...
Det har regnat, men väldigt lite. Alltså inte som sist jag var här, då det regnade non stop!
Imorgon blir det adventsgudstjänst på frälsningsarmén. Det är den församling Klara går i, och det ska bli kul! 
Imorgon är det ju också dax för hemfärd... Känns mindre kul, men jag ser ändå fram emot resan. Jag tycker konstigt nog att det är otroligt skönt att resa med tåg ensam. Att få läsa min bok och bara vara själv, bland alla andra resenärer. 
Ha en skön lördagkväll gott folk! (visst är det lördag?)
Kram!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0