Noteringar...

# Dagens citat "Ja, jag har i alla fall dataröv".
# Man blir alltid lika glad när både jag och bilen passerar den stora vattenpölen samtidigt, speciellt när bilisten inte saktar in eller svänger åt sidan, och då jag har mörkgråa mjukisbyxor bara på vänster sida...
# Det är äckligt att åka med någon i 220 km/h när man inser att föraren inte själv är medveten om hastigheten. Tur att det bara var en dröm...
# Det sägs att det bara varit 4 soltimmar i november hittills. Det förklarar väll varför det känns som att man smått går i sömnen dagarna i ända...
# 18 plättar... Själv orkar jag bara 2.
# Jag är verkligen inte ensam om att älska HIMYM! "True story".
# Ibland gör det väldigt ont att vara tjej...
# Har räknat ut att det går ca 17 liter tropisk saft på TBS/dag.
# Det är lite gulligt när killarna i 3:an sitter och matar varandra med kärleksfulla blickar i matsalen.
# Ljuslycktor fulla med stearin är svåra att rengöra. Något tips?
# Sovmorgon är underbart, eller när man kommer hem mellan arbetstiderna och får sova 45 minuter.
# Ibland blir man inte piggare av någon timmas sovmorgon.
# Nu åker mjukisbyxorna på och snart en go middag i magen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kokande varmt vatten så får du nog bort stearinet.

2009-11-20 @ 17:05:27
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0