Uppdatering - Örebro

Nu sitter jag i Klaras kollektivs kök.
Vi har just kommit hem från Ica Maxi där det storhandlats inför det franska kalaset som kommer att gå av stapeln imorgon kväll. Det verkar komma många och jag jublade lite när jag fick höra att några bekanta kommer att delta
Natten på tåget gick hyfsat bra. Jag var dock inte trött när dom andra i cupén var, jag ville läsa vidare i min braiga bok, men en liten lampa lyser ju aldrig så starkt som när man inte vill störa andra. Så, jag släckte, drog igång min Ipod och somnade snart. 
Vi anlände till Örebro i rätt tid, så jag slog mig ner på en bänk på stationen i väntan på att stan skulle öppna. 
Jag låste in min väska, och traskade in mot stan. Jag Hittade på första försöket! Den stora kyrkan vi var in och gjorde bort oss i när vi skulle till Frizon, var inte så svår att hitta så.
Btw, vad va det som pågick i den kyrkan då? Jag minns inte... 
En hel del timmar senare hade jag nog varit in i varenda skoaffär som gick att finna i centrum. En hel massa fina skor minnsan, men såklart var min storlek slut typ på alla affärer så fort jag hittade en sko som jag gillade. Irriterande!
Gjorde bort att köpa en present till en vis person, i god tid, och hittade en hel del annat som jag kikat på i stan, som var mycke billigare här! Dock blev inget av det köpt, men vi ska in på stan på sen igen, så då får jag väll snäppa in.
När jag till slut kommit hem till Klara, kikat runt i lägenheten som hon delar med 3 andra tjejer, så fick vi till slut mat i magen. Hungrig var jag!
Nu funderar jag på att gå å lägga mig en stund innan det blir dax för lite idol. Vem ska åka ut idag då?... 
Erik och Mariett kanske... 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad gjorde ci i kyrkan?

2009-11-27 @ 22:06:04
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Bloggägar'n

Vi gick in för att kika, men där inne va det nått på gång, så vi gick ganska fort ut för att inte störa. Men jag minns inte vad det var som pågick... Jag minns bara att vi skrattade till och smet ut igen...

2009-11-28 @ 17:46:37

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0