Fredag/Lördag

Kl.19 igår kväll steg Ante, Anette och jag in på bowlingcompaniet här i staden.
Både jag och Anette visste redan att vi skulle bli spöade av Ante, vilket vi också vart, men jag visste också att jag skulle förloa stort... Så blev det också...
Jag var nämligen så vansinnigt trött. Orkade som inte ens bry mig om att styra klotet i rätt riktning...
Mina fredagar har sedan jag började på mitt nya jobb, börjat bestå av tung trötthet. Det är som att jag slappnar av när jag går genom dörren från jobbet på fredagen, och då kommer tröttheten med full kraft. Alla timmar av sömn jag missat under veckan då jag har en förmåga att sova väldigt dåligt.
Det blev hur som haver en trevlig kväll, med bowling och sendan idol.
När utröstningen var klar där vid 23tiden, så somnade jag omgående. Otroligt skönt! Och ovanligt tidigt...


Dagen har jag ägnat hos min kära mormor som för några dagar sedan blev ett år äldre. Det var helt enkelt dax för en varriant av kalas. Mycket trevligt må jag säga! Och väldigt gott! Smörgåstårta säger jag bara, smörgåstårta av godaste slag!
Det var också första kalaset med en småtting mitt ibland oss. Min kusin fick en liten son här i början av året, och vi ses tyvärr inte så ofta, så det blev först nu! Förutom en gång då vi träffade henne och sonen på en butik här i stan, men då sov han nerbäddad i vagnen, så man såg inte så bra.
Hur som haver, stundvis blev det rätt tyst i samlingen. Alla blickar riktade åt ett håll! Småbarn kan verkligen ta all uppmärksamhet, och tiden flyger bara förbi!
Nu till själva grejen! GRATTIS MORMOR!!!





Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0