Lista

Vad heter du: Martina Åhman
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Har ingen aning...
Vart bor du: Skellefteå, och Jörn ibland
Hur lång är du: 174 cm
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: Mörkbrun

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
En grå kappa, eller en svart lång vindjacka.
Vad använder du just nu för skor: Det är ju olika från dag till dag. Sneekers, tygskor eller stövlar med klack.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Mina mjukisbyxor och en tjocktröja
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är väldigt olika, beror på behov... Från ingenting till kanske 1000:-
Vad har du för jeansstorlek: Hmm.. jag vet bara att det stod 34 på det senast inköpta paret.
Vad har du för skostorlek: 38-39
Vad har du för tröjstorlek: S eller 36 på det mesta.

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
Pappa
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du gick på bio med: Anette och Peter
Du gick på stan med: Med mamma tror jag...
Du kramade: Mormor
Som såg dig gråta: Mamma
Gav dig beröm: Miriam

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt ”jag älskar dig” och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Ja, ibland var man inte så glad på Theo
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, inte vad jag minns i alla fall...

STUFF:
Är du ensam nu:
Nja. Ensam i detta rum, men mampap är där nere.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oj, jag vet inte...
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn:
Ja

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Nejdå, det gör jag ej.
Vad är du mest rädd för: Smäta av olika slag
Vem hatar du verkligen: Våld, mobbning, och sånt där annat som bara är idiotiskt!
Varit kär:
ja
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: Jepp!
Gillar du att ha folk omkring dig: Jodå, men ibland inte för många. Att vara ensam kan också vara guld!
Har du någon tatuering: nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Tjaa... typ...
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt ”jag älskar dig”:
tyvärr nej...
Velat säga till några att du älskar den: Faktiskt!
Träffat någon ny: Nä...
Saknat någon: O ja!!
Kramat någon: ja

VILKEN..
Tidning läser du:
Norran, när jag är hemma i Jörn, annars kikar jag in på aftonbladet ibland
Buss åker du oftast: Den mellan Skellefteå och Jörn
Frisyr har du: vanlig lång, tråkig frisyr...
Dag fyller du år: 18 sept

SENASTE..
Film du såg:
Minns inte, faktiskt... Blir mest serier nu för tiden...
Sak du stal: Skulle väl i så fall vara en penna från sjukhuset.
Mat du åt: Smörgåstårta!
Låt du hörde:  "Lies beyond" med MaryJet

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0