Mhmm...

Jag blir lika överraskad varje gång jag tittar på min statistik... Läsarantalet har minsann stigit, och nu för tiden är det inget konstigt om det ligger på 20. Det är kul!
Dock känner jag att jag får svårare och svårare att uttrycka mig...
Ju fler läsare ju mindre kommer jag på att skriva, för jag inte vet vad jag vill att folk ska veta. Jag tror inte att det skulle hjälpa att sätta lösenord heller...
Dett är en av bloggandets baksidor enligt mig.

Hur som haver. Jag tycker om att sitta och filura lite med inläggen... Även om inte allt blir publicerat.
Bloggar är ju kul! Både att läsa och att skriva, även om det inte handlar om någonting alls.

Jag måste bara få skryta om min extremt goda middag!
Hittade en laxfilébit i frysen som jag tog fram. Den smörstektes i ugnen med flingsalt på, och en gnutta riven ost.
Blandade sedan cream fraich och Örtagårdskryddan till en dressing. Hackade lite sallad och kryddade den med italiensk salladskrydda.
Så fruktansvärt gott! En så otroligt enkel rätt, och så otroligt god!
Imorgon hade jag tänkt göra tomatsoppa, men jag funderar på att skjuta upp det till veckan istället... Eller, kan man frysa in soppa? Blir det konstigt att tina upp?

Just nu är jag så ressugen! Jag vill resa och hälsa på folk! Jag vill hälsa på Eija & Betty som är i england. Jag vill hälsa på Linnea som är i/på(?) Nirland. jag vill hälsa på Adam som bor i Göteborg, Klara som bor i Örebro, Pontus & Maria, Maria, Emma och Carro i Uppsala. Isak i Skåne, alla vänner i Umeå, Peter, Andreas och Jonas som är Luleåbor osv!
Tur att jag i alla fall ska till Östersund inom en snar framtid, även om det bara blir 2 nätter där. Det är i alla fall en ny plats och nya människor blandat med lite släkt. Kanon!
Annat resande vet jag inte om det kan bli av... Jag vet inte hur jag får göra nu när jag har jobb... Jag vet inte hur jag kan ta ut semester... Måste kolla upp det där... För jag vill resa, nånstans i alla fall...




Inte dåligt gjort!


Kommentarer
Postat av: SimoRn

Soppa går alldeles utmärkt att frysa :)

Det som blir tråkigast att frysa är pasta, potatis, ris etc :)

Sen ska man ju inte frysa saker som har varit frusna och upptinade :) Aldrig frysa nåt två ggr :)

2009-10-14 @ 22:40:55
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Mooor

Vilket skönt Youtube klipp!!!

2009-10-15 @ 19:16:57
Postat av: Miriam

yummi! Save some lax for me nästa gång ;)

Resa! Ge mig inte res-sug!

Kollade på en Thailandsbild för inte så länge sen. *Gosh, vad jag vill dit..



*Gosh- måste läsas med Napoleon Dynamite känsla

2009-10-21 @ 08:19:44

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0