Glajjer?!

Dax att skaffa glasögon?
Dax att kolla synen i alla fall...
Dock känns det som att jag varit med om detta förr... Att jag hela tiden går och kisar, att jag hela tiden har småont i huvudet och att jag upplever omvärlden lite suddigare. Dock har det lagt av efter en tid och dessa besvär har försvunnit. Men nu är dom här igen... Och tänk om dom inte försvinner!
Mina solrynkor i pannan har börjat finnas där även när jag är innomhus, på kvällarna till och med.
Jag känner ju också att jag anstränger ögonen mycket, att jag kommer på mig själv med att kisa nästan jämt.

Kanske dax att göra nått åt saken. I alla fall kolla upp det... 
Men jag vill inte ha varken glasögon eller lincer, det är ju så smidigt och billigt att vara utan!


Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är värt att se bra!

2009-10-14 @ 16:25:47
Postat av: mirijäääm

Brillor kan vara otroligt läckert!

2009-10-14 @ 20:40:16

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0