Det är vad han gör på dagarna...

Tomatsoppa blev det. En god sådan för att vara ärlig!
Jag måste nog dock skaffa en mixerstav till nästa gång det ska göras. Jag säger bara, synd att inte tomater gjorde mer fläckar på väggen, så jag hade haft en anledning att måla om!!!
Mer än så behöver ni inte veta... *hehe*
Sen kan jag också meddela att det fortfarande då och då gör ont i mina ögon efter lökhackningen... Fy alltså!

Under kvällens promenad lyssnade jag på ett avsnitt av Mammas nya kille.
Bengts gäst i studion fick mig att nästan skratta högt där jag gick...
Btw, vart kom denna värme plötsligt från? +6 grader! Men det gör inte mig någonting...
Många som var ute och gick, trots att det var hockey! Men det gjorde det också en aning lite pinsamt att gå där och le/skratta åt vad andra ser - ingenting...
Mirjo, som var gästen var riktigt go. En lögnare utan dess like!
"Jag har valt att väva in mig själv i en väv av lögner, genom att systematiskt försköna och förvränga och fördunkla allt jag säger och allt jag upplever inför alla jag träffar och känner eller har känt och att jag nånstans även ljuger gentemot mina innersta känslor och drömmar som ett allternativt sätt att leva alltså. Jodå, det är vad jag gör på dagarna..."
Han var också den första som kom ut öppet med sin diabetes! Haha!!!
Jaja.. Jag hade kul i alla fall...

Gott folk! Det är dax för mig att sova!
Take care now, byebye then!


Kommentarer
Postat av: Anette

Vänta nu...läste jag rätt? Gjorde Martina TOMAT-soppa??! Visst har du inte varit så förtjust i tomat? Kram

2009-10-16 @ 10:26:35

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0