Helgen...

Kl. 14.00 i fredags kom äntligen den efterlängtade helgen!
Det var en regnig dag, och själv var jag drabbad av en tung huvudvärk.
Eftersom mor och far ej skulle ha gäster hemma på surströmming som det först var tänkt, behövde jag inte fly hemmet. Brorsan, som jag annars skulle ha besökt, stannade istället hemma hos oss hela kvällen.
Och istället för en äckligt luktande fisk, blev det den goda rätten Tacos till middag.
Rätt person i Idol åkte också ut, enligt mig i alla fall...

Lördagen tillbringades mestadels i min brors lägenhet. Med glädje kan jag berätta att han flyttar till staden, så det var kul att få hälpa honom på traven med att packa och dammtorka m.m.
Kvällen spenderades dock i soffan, då också med huvudvärk.

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Jag har lidit av smärtor här och där, och av den anledningen gärna tillbringat tid i sängen.
Följde dock brorsan en sväng till en by en bit bort, för att hämta bord och stolar han inhandlat. Det var i alla fall något annant än att ligga i sängen.

Nu är middagen i magen, och jag funderar på att ta mig en titt på Greys anatomys avsnitt 6 av säsong 2.
Efter all den tid den serien har gått på TV har jag äntligen tagit mig för att börja se den. Dock på www.surfthechannel.com, där jag inte behöver vara bunden till någon viss tid.

Hoppas er helg varit god gott folk!

Skön låt, bra artist


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0