God natt världen!

Imorgon hoppas jag på mycke övertid i sängen! Jag hoppas kunna somna direkt jag lägger mig, och jag hoppas kunna sova till minst 11. Sen tänker jag dra mig tills det nästan blir jobbigt att ligga kvar!
Här ska vilas!

Just nu sitter jag och mår ganska så illa... Jag tror att jag mår illa för att jag har sovit så dåligt så många nätter nu, för illamåendet kommer såhär senare på kvällen. Blev likadant igår...
Så därför hoppas jag att sömnen slår till våldsamt inatt! ja, jag vill sova som en klubbad!

Jag drar bort lite torkad målarfärg från fingrarna, gäspar lite till och säger god natt till mina vänner jag konverserar med på msn och facebook. Traskar sedan till min säng, lägger mig och blundar. Kan dock inte annat än att sakna mitt duntäcka. Det är ju så kallt nu!

God natt världen!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0