Igår kväll

Jag minns knappt när jag kom hem efter typ... 22.00 sist...
Men igår hände det! 00.22 klev jag innanför min lägehetsdörr. Då hade jag ägnat kvällen i Bergsbyn med Maria, Jonna, Peter och Elias. En jätteskön kväll enligt mig. Fick ganska snabbt ont i skrattfästena bak i huvudet, vilket tyder på för lite användning av dessa på ett bra tag...
Oj, nu lät det som att jag är en dyster människa, men det är jag inte... Bara det att jag varit i för få situationer där jag skrattat/lett så mycke som igår.
Men som sagt, det var trevligt. Fyra glada återseenden, och Marias mjuka och varma... scones.

Idag åker jag och brorsan hem för att gå på gudstjänsten där dom läser upp bla. farmor och farfar.
Åh, farmor och farfar. Jag saknar er!

Ha en fin dag gott folk!



Tycker denna är fin


Kommentarer
Postat av: Sconesbagerskan

Marias mjuka och varma, det är grejer det ;) tack för en bra kväll!

2009-10-31 @ 15:30:42

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0