Lite allmänt sådär...

Nu har jag allt varit duktig!
Nästan hela övervåningen här hemma i Jörn är storstädad. Har även diskat bort på diskbänken i köket.
Nu blir päronen glada!

Annars då?
Tja, snön ligger kvar på marken. Nu har jag smått vant mig, men det är lite störande att det ger mig julkänsla. Är ju lixom ett tag kvar innan jul, och jag vill gärna spara på känslan till dess.

Enda sedan jag vaknade har jag haft en väldigt konstig känsla inom mig. Jag kan som inte sätta fingret på vad, vet som inte ens om det är en glad eller ledsen känsla.
Ganska frustrerande, och värst av allt är att jag blir lite nedstämd av det, just för att jag inte vet!

I afton åker jag tillbaka till staden, för att imorgon börja på min 4 dagars arbetsvecka. Känns skönt, tiden går lite fortare då. Jag längtar redan till senare i veckan, sisådär torsdag osv. Då blir det äntligen att träffa lite vänner! Och till helgen blir det kalas för mormor. Det ser jag fram emot!

Dagens tankar går till Sara som fördriver en viss tid i staden London.
Och till Edvin som denna dag ligger på operationsbordet. Hoppas ditt knä blir helt nu!


Råkar bara gilla denna av någon anledning


Kommentarer
Postat av: Edvin

Tack för tankarna, jag uppskattar det! :)

2009-10-05 @ 15:05:34
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0