Seriöst! NU?!

Jag hade önskat att jag fick sova till minst 11 idag i alla fall... Och det fick jag! Kl. 11.10 kollade jag på klockan och hade då vaknat bara någon minut innan. Toppen!
Kan dock inte påstå att jag drog mig så länge jag bara kunde. Låg kvar kanske 20 minuter. Det fick duga.

Jag satte mig upp i sängen, drog på mig kläderna, gick sedan till dörren - helt ovetandes om vad mina ögon skulle få se på andra sidan!
Jag tog ett kliv ut genom dörren, lyfte blicken och blev där stående som paralyserad!
I mina öron började "bjällerklang" klinga, dock int på ett vackert sätt...
SNÖSTORM?! Seriöst! NU?! What?! Det är ju bara 4 oktober! För inte ens 2 månader sedan låg vi på stranden och stektes i solen!
Visst, jag hade hört på nyheterna/vädret att det kanske skulle snöa. Men "inte här" tänkte jag...
I was wrong... Bara gilla läget antar jag, men fortsätter det såhär kommer ju vintern bli gigantiskt lång! Och det gillas INTE!



(bilderna är tagna för en kvart sedan - det är ännu vitare nu!)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men vart är du? Här är det INGEN snö!

2009-10-04 @ 12:27:42
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Martina

hemma i jörn...

2009-10-04 @ 12:42:08
Postat av: Maria

Snö, vad fantastiskt! Det lär vi inte få se mycket av här nere i Uppsala...

2009-10-04 @ 12:43:05
Postat av: Linnéa

GRYMT!!

2009-10-04 @ 12:57:36
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Madde

2009-10-04 @ 13:09:11
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Anonym

då är det där skon klämmer förstår du :)

2009-10-04 @ 13:09:48
Postat av: miriam

Å hej mitt vinterland, nu e du här..

Dålig låt jag valde eftersom jag inte kan den,. men du fattar! ;)

2009-10-04 @ 19:29:55

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0