Bacillkrock!

Ska man bli sjuk nu också?
Där kring 15-tiden idag började det irritera lite i halsen.. Jag tänkte att det var att jag bara var torr i halsen, och behövde dricka någonting... Dock hjälpte inte det. Inte heller mat. Inte te... Ingenting!
Och ju längre tiden gått ikväll så har det bara blivit mer och mer ont i halsen.

Skolstarter brukar ju vara rena rama smittspridningen, eftersom det blir en sån krock av baciller av alla de slag. Så egentligen skulle det inte vara så konstigt om jag drattade dit också.
Dock känns det inte som det mest ultimata tillfället, eftersom jag ju nyss börjat mitt nya jobb.
*harkel, harkel* Men nä, nog ska jag vara frisk! *harkel*



Det känns som att jag har ett rivjärn i halsen...


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0