Överraskningen!

Vilket fiasko detta blev!
Det inplanerade 200ade inlägget kom aldrig den 18/9...
Men... ett inlägg hit och dit. Det var ändå inte mycke till att fira i fredags.

Jag vill istället berätta om det som hände på onsdagskvällen!
På tisdagen träffade jag min kära syster på stan. Hon bjöd då in mig på Idol-onsdagkväll, och sa att jag skulle komma kring 7tiden så vi kunde gå en promenad innan.
Sagt och gjort. När klockan närmade sig 7, begav jag mig på min gröna cykel hem till Anette. Innan jag var framme vid hennes port, skickade jag ett sms och sa att hon skulle komma ner, så jag slapp gå alla trappor upp för att sedan direkt vända.
Väl framme hörde jag Anette ropa, att hon höll på att hjälpa Ante med någonting, så jag skulle komma upp ändå.
Jag suckade tungt och gick motvilligt sakta upp för trappan.
Jag reagerade på att dörren var stängd, men struntade i det och öppnade dörren.
SURPRISE!!!! Från ingenstans hoppade Sara, Eija, Betty, Peter, Ante och Anette fram!
Jag höll på att döh! Jag fattade ingenting! Hjärtat klappade som aldrig förr och sakta men säkert byttes "rädslan" till glädje! Fantastisk glädje!
Det började genast serveras av det goda. Kakor och pajer. 
Blev massor med skratt och massor med prat! Hur mysigt som helst!
Klockan blev så småningom 8, och det var dax för idol. Vi bänkade oss i soffan. Under första pausen blev det presentöppning.
En hel del av presenterna hade med chokladdopping att göra. Så när Idol var över blev det just det - chokladdopping. Mumma!!

Tack allihopa för en underbar kväll!! Jag hade verkligen inte förstått nånting, och jag blev så oerhört glad av erat överraskande!! Jag älskar er!! Det betydde så mycke för mig!

     

     

     


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0